Sunshine

.
Ursäkta den dåliga upd men igår satt jag kanske 20 min vid datorn bara?
Först var det Ida, Carl & Filip, vi stack upp till panka, då träffa man Cornelia, Fanny, Rebecca & Lovisa.
Riktigt nice.
Efter det blev det att sticka till Ida så var jag där en stund, sedan blev det att sticka hem då Veronica kom en timme efter jag kom hem eller något.
Vi tog cyklarna och åkte till ICA då vi handlade frukt(osv) + Harry Potter filmen.
Sedan blev det att vi kollade på den & när den var slut var det precis att Wallander började på tv;n.
Köpte även en bikini & ett linne igår.
Nu ska jag ut i värmen, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag fick en kram, Oooh my gaaaad!



Bikinin var skitsnygg :D <3

2011-06-04 @ 10:20:51
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0