Face down

.
Aj, rakade benen på 8 min, för jag glömde att jag har ju shorts, inte så snyggt om man visar håriga ben.
Har nod lyckats få 10 sår på varje ben, eftersom jag är ju lite stressad nu..
Satte i löshåret nu på morgonen, gissa om man blir lite tårögd, eftersom det är hur tjockt som helst i botten..
Så ser ju helt mobbat ut om man har det utsläppt.
Får väl bli att jag både klipper löshåret hos en frisör & mitt egna så det ser bättre ut.
Fick även ett samtal av mammi att mina saker från modekugen har kommit.
Det var väl det som fick mig att glömma av håret lite, & jag tvingade även pappa göra en fläta, blev inte så bra när jag försökte själv.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Antonia (:

Haha,kan din pappa göra flätor? xD



sv: Klart jag är en häxa! ;) <3

2011-03-22 @ 16:31:34
URL: http://antoniabast.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Fan va kul det ska bli att se kläderna! :D <3

2011-03-23 @ 11:38:38
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0