Issues

.
Men vad mitt huvud inte vill lyssna på mig, glömde engelskan i skolan...
Värsta var ju att det var massor av ord.
Klippte nyss sönder mina skönaste jeans, haha.
Så nu är de shorts.
Bara nitar att fixa också.
Haha, kom att tänka på när jag & Jonte var små, & Uhlle skulle handla & pappa var inte hemma.
Så vi ville kolla på film, så vi hittade en film då denna bilden var på
& eftersom det var en båt fatta ju inte vi så mycket.
Men vi satte på den, när Uhlle kom hem så mådde jag illa & var likblek medans Jonte satt & lipade.
But vi var för nyfikna för att stänga av den dock.
AHAHAHAH.<3
Ska fixa löshåret osv ikväll, yey.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tur att du har en fru med mobil då...hahha! :D

Åh, sett den! Den är läskig...:$ <3

2011-03-17 @ 18:24:15
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tur att du har en fru med mobil då...hahha! :D

Åh, sett den! Den är läskig...:$ <3

2011-03-17 @ 18:24:26
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen

Ha ha.. Och du som skulle titta på Pobo cop ständigt och jämt när du var 3 år :)

2011-03-17 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0