Prepare Your Weapon

.
Färgat mitt hår nu, verkligen världens sämsta färg...
Min utväxt är lite orange bara, sen ser jag ingen skillnad på hur det såg ut innan & nu..
Mitt löshår kommer säkert inte bli färgat så mycket heller isånnafall, får väl tvinga in dom vuxna att köpa den färgen jag brukar ha istället..
Men får se hur löshåret blir, för jag tänker dock inte gå utan löshåret imorgon.
Stog att jag skulle ha i det i 20 min, men jag hade i det 40 min istället, lol, köper aldrig mer hårfärger som finns på Lindex iallafall.
Nu blir det att se om man blir tvungen att köpa ny hårfärg...
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

fan va dålig styrka det måste ha vart på den färgen! :o

HAHHA jag håller med dig om lindex, det var där jag köpte mitt "lila" hår ;) <3

2011-03-20 @ 18:36:19
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Men det är kuuuuul :$ :D

Coolt, vilken färg? :D Jumpsuiten alltså ;) <3

2011-03-20 @ 20:46:48
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen

Men varför byter du hårfärg????

2011-03-20 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0