Skoj.

.
Slutar fem i ett, som vanligt.
Jag har märkt att jag inte har ett ända par svarta tights.
Så ska leta lite till, iallafall om Uhlle ha några.
Men dom kommer säkert hänga på mina ben men.
Eller jag har 1 par, om dom inte har gått sönder vid benen då.
Blev sjukt nöjd med det jag beställde hem från modekungen, & presenten jag fick efter ha väntat så länge var en ring i ''guld-färg''.
Och jag har inte en ända ring förutom den i ''guld'', så den kommer säkert inte bli använd.
F*n, kom på att det är 2 timmars lektionen idag, usch.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHA tog precis på mig ett par tights! ;)

jag öh.. tycker att öööh, ingmarie är öööh, söt. <3

2011-03-02 @ 06:51:06
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0