SlowDown

.
Haft att göra verkligen hela dagen, även köpt ett par wildflower by Kenza, svarta byxor & en grå tröja.
Att ha ett par tights tröjan & skorna skulle vara så snyggt!
Kan alltid komma en bild senare ikväll.
Även fixat datorn jag fick av mamma nu.

Fått mina sista saker i present nu av mamma, 2 earcuffs, 1ring & 1armband.
Skit snygga, kanske kommer bild på det också.

Får bli en bild på William, nomnom.
Fick en fråga för typ 1-2 timmar sedan om jag ville sticka med några till Terrassen (eller hur det stavas) men orkar verkligen inte det idag, sry.
Blir att gå långpromenad med hunden ikväll också.
Redan jätte trött, haha.
På söndag fyller mamma år, även Anton & en utav mina faddrar.
Så då är det väl bara att gratta dom!
Haha, vad trevlig jag låter. ;)
Ingen aning om det går något bra på tvn idag heller för den delen.
Så puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

DEN SKON VILL JAG HA!



Orkade inte heller gå...:$

Grattis grattis till dom! :D <3

2011-03-13 @ 15:01:43
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0