Try

.
Hittade igår ett par skor som jag köpte för 3 år sedan, ganska impad att dom är lagom fortfarande.
(Sen blev jag impad att dom fanns på google också.)
Tror inte jag sticker ut ikväll, har ingen ork nu på morgonen iallafall eller ja inte något sånt humör.
Måste iallafall städa idag eftersom vi ska få besök.
Kulkul att städa, fast nej.
Sytt ihop hårförläggningen igår, fast blir att jag färgar mitt egna osv idag.
& lockarna i håret är så fina, seriöst hade kunnat döda för att få sådana.
Får nog allt ta kort på hur det ser ut, verkligen jätte fint.
Haha, vaf*n fick för mig att det var onsdag när jag räknade lite, men även så tänkte men det är ju fredag så tog det en stund innan jag fatta...
Ja, har ju skrivit i tidigare inlägg att huvudet inte vill som jag vill just nu.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

dom är riktigt najs (a) <3

2011-03-18 @ 16:13:44
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0