He made you perfect

.
Inte blivit att jag har suttit vid någon dator sen imorses.
Men iallafall, ätit kiiwii idag, & min tunga är död verkligen, & vissa tycker att det gör ont att äta citron?
Sjukt kul när jag var ute & gick med hunden så följde ju katten med som alltid, men eftersom det var ganska många bilar ute & körde så lockade jag på henne när jag gick, & då kom det två st i 15 års åldern, men när dom var 20 meter bakom mig så lockade jag på Hjördis igen & tjejen utav dom två vände sig om och trodde jag mena henne, haha..
Fast sen såg hon katten så då var väl inte hennes mun lika stor...
Snäll som man är tänkte man lite för sig själv ''idiot''.
Någon vecka sedan bilden togs men..
Blir nog en tidig kväll, dock har jag kanske somnat vid 11 tiden det senaste så runt det säkert.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ONT att äta citron?! :o

HAHAHA hon gjorde som jag alltså....;) <3

2011-03-23 @ 11:37:41
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0