Product of a white dream.

.
Gick upp vid 7 idag, inte det bästa man har gjort på länge när man är ledig men.
Inte så lätt direkt att somna om när ens lillebror springer runt på nedervåningen & låter.
Får väl bjuda lite på en ocharmig bild.
Verkar nästan som om hårförlägningen har rättat till sig lite efter jag flätade det, för nu är det inte lika ''stort''.
Ska sitta & skriva en uppsats, så sjukt tråkigt.
Jag älskar verkligen boken, även fast man skulle läsa baksidan av den så låter den urkass, men det är den verkligen inte.
Man kan verkligen se & höra minsta lilla detalj som skrivs.
Satt & kollade igenom H&M's nya katalog, inte så illa, jag är ju inte direkt en H&M människa.
Ska nog räkna mina pengar & sedan kolla fram lite saker från gina, verkligen jätte länge sen jag köpte något där.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Söt chey det där <3

HAHAH tur att inte hela boken var som baksidan, den sög...

2011-03-23 @ 11:36:52
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Antonia

Kul att gå upp kl 7? :P <3



sv: Haha bara lite konstigt att en "man" gör flätor!! xD

2011-03-23 @ 12:27:34
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0