Hole.

.
God morgon, även fast jag har varit vaken några timmar.
Idag så kommer Magnus, Kevin, Simone & Solan hit för att fira mig.
Men imorgon kommer farmor&farfar men ska antagligen ner till dom sen också.
Idag blir det nog att jag tar tag i designen, för hittat en bakgrund jag är helt såld till.
Men måste ha igång min gamla dator & denna först.
Har ju kanske 10 bilder på denna.
Stannar nog på tisdagen hos mamma, eller onsdagen.
Om det är ''+'' ute så blir det nog att springa en runda, sol nomnom.
Men får dock ta tag i städningen först, troligtvis går det fort.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Grattis i förskott! <3

Svart den med? ;)

Bara du inte rammlar och bryter benet så! :D

2011-03-05 @ 11:47:22
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0