Snö?

.
Nice, snöstorm....
Fast glöm nice.
Alltså det var sol imorses?
Ganska äckligt att cykla till skolan imorses också, för det var ju en massa ''isfläckar'' överallt.
''Men din mamma då, hon är ju så stor att hon måste köpa bindor på IKEAs sängavdelning.''<3
Varit så trött i skolan idag& även Lukas märkte jag, vi höll på att somna på första lektionen, även på engelskan.
Inte så smart att börja kolla på tv när man ska lägga sig alltid.
HV71 spelar ikväll, sjkut taggad att rada upp framför tvn för det.
Tvingar nog på mig varmare kläder senare & springa en rutt.
Men först är det tyska, hade även alla rätt sist, ganska nice.
Nu får jag väl ta tag i detta så jag hinner allt.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHHAH säg en lektion då han inte håller på att somna! :D

Ofta du orkar springa nu!? ;o Snöööstooormen blåser iväg dej!



sv: Hihi taack! <3

2011-03-09 @ 17:55:18
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0