All the same in love and war

.
Sitter och nyser hela tiden just nu, så nu är jag täppt i näsan.
Idag vaknade jag inte klockan fyra utan fem, men jag la mig klockan 10 så det jämnar ju ut sig..
Min första lektion idag är på ca 2 timmar, och den sista är ungefär det med, inte precis något man ser fram emot att ha.
När jag kommer hem idag blir det att packa och planera lite vad som ska med i helgen.
Det ska nog bli kul i helgen, dock hade jag saker planerat innan, så det förstörde glädjen lite.
Tänkte även visa dig Cornelia vad jag ska göra på väggen!
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SKITSNYGGT iaf jag inte sagt det!! <3

2011-09-18 @ 21:18:34
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0